2010/03/28

Po raz pierwszy




4 komentarze:

  1. Fanstastyczna biżuteria, kolczyki sa rewelacyjne, a szczegolnie te czarne ostatnio wystawione i zielone ktore widzialam na zywo.
    POLECAM SERDECZNIE, TO JEST NAJMODNIEJSZY TREND TEJ WIOSNY- REKODZIELO.

    Sprzedajaca tez jest przesympatyczna. polecam Kasia W

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoleta mnie powaliła, istne cudo! Delikatna, subtelna! Pięknie wszystko dobrane!!!
    Dwa tygodnie temu odkryłam Twojego bloga i technikę sutaszu. Systematycznie będę oglądać wszystko w szczegółach!
    Tak mnie zachwyciła Twoja biżuteria, że postanowiłam nauczyć się tej techniki, choć nigdy w życiu nie poczyniłam nic z biżu. Zawsze kupowałam hahaha Dziękuję za inspirację i ciepło pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja biżuteria mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i aktywność :)
Pozdrawiam serdecznie
Margita