2010/07/24

Naszyjnik zaćmienie

4 komentarze:

  1. Witaj Margito, od jakiegoś czasu podziwiam Twoje prace wykonane z tak niesamowitą precyzją, starannością i niezwykłym wręcz wyczuciem kolorów. Twoje prace są tak samo piękne jak projekty Dori Csangeri.
    Gratuluję Ci z całego serca talentu, który w cudowny sposób rozwinęłaś. Oglądanie Twoich prac sprawia mi wielką przyjemność jest prawdziwą ucztą dla oczu i duszy. Kiedyś poproszę Cię o wykonanie dla mnie pięknego naszyjnika. A moze któraś z moich prac Ci się spodoba i zamienimy się :)
    Bardzo się cieszę ze odnalazłam Twój blog. Pozdrawiam cieplutko i życzę kolejnych cudownych projektów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci Aurus za komplementy i choć nie chcę przesłodzić to Twoje dzieła sztuki są cudowne !!! i muszę napisać że metoda Art Clay, w której tworzysz bardzo mnie intryguje, także aż oczka mi się zaświeciły gdy czytam o zamianie ;-) Porównanie mnie do Dori, to zaszczyt, naprawdę dziękuję :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. OBŁĘDNIE piękny!!! Nie mam słów, aby wyrazić swój podziw do Twoich prac! Chylę głowę :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i aktywność :)
Pozdrawiam serdecznie
Margita