2010/08/25

Księżyc nad Wenecją i Sylwia

Księżyc nad Wenecją...
Sylwia

3 komentarze:

  1. Piękne! Pierwsza para podoba mi się bardziej - jest taka klasyczna i elegancka - ale obie są urocze i kojarzą mi się z Orientem - jeszcze nie wiem dlaczego, ale biżuteria typu embroidery bardzo często mi się kojarzy z Orientem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz -chcialabym zaświecic kolejną gwiazdkę na Twoim niebie.Rób to co robisz ,bo robisz dobrze.Krytyka czasem jest wskazana-jednak nie przejmuj sie nią.Marzy mi sie kiedys spróbowanie wykonania tą techniką jakiegos cudeńka w tym stylu.Jestem pod wrażeniem wielkim.
    Twórz i ciesz sie efektami.!!!!
    Pozdrówka-aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę napisać, że marzyłam o takich kolczykach i może nie będę oryginalna mówiąc, że w realu są o niebo piękniejsze niż na zdjęciach. Precyzyjnie wykonane, a przy tym zadziwiająco lekkie. Taki mały dodatek jest w stanie podkreślić kobiecość i wydobyć przy tym ogrom pozytywnych uczuć, nawet euforii (trzeba był mnie widzieć jak rozpakowywałam przesyłkę)...Zachwyca nie tylko kobiety, ale i mężczyzn wrażliwych na piękno.
    Gratuluje pomysłu, tak genialnej biżuterii, masz ogromny talent i ciesze się, że go tak niesamowicie realizujesz. Dziękuje za tą biżuterię.
    Pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i aktywność :)
Pozdrawiam serdecznie
Margita