2011/02/24

Brillo

4 komentarze:

  1. Ohhhhhh!!!! que maravilloso conjunto, me gsuta la combinación de colores, genial, felicidades

    OdpowiedzUsuń
  2. Margito, Twoja nowa kolekcja małych haftowanych kolczyków jest zachwycająca. Na blogu pokazałaś póki co tylko jedną parę (w mojej opinii akurat tę najpiękniejszą;-), ale zajrzałam też do Trendymanii i oczarowała mnie różnorodność, jaką tam zobaczyłam. Ile tu kolorów, ile pomysłów!

    Sutasz zrobił się ostatnio bardzo modny, ale Twoje prace zdecydowanie wyróżniają się na tle innych pod względem oryginalności wzorów. Widać, że nie spoczywasz na laurach i cały czas starasz się rozwijać. Mimo, że niektóre Twoje projekty są dla mnie nieco zbyt ekstrawaganckie (głównie dotyczy to bransolet z dużymi zapięciami), niezmiennie pozostaję wielbicielką Twoich prac, są jak zaczarowane:-) Mimo, że dość rzadko zostawiam u Ciebie komentarze, to wiedz, że z zainteresowaniem śledzę Twoje nowe prace:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. It is very nice!!
    Happy beading
    Susy

    OdpowiedzUsuń
  4. Niwka dziękuję za piękny komentarz ;)

    gracias;)

    thanks;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i aktywność :)
Pozdrawiam serdecznie
Margita