2011/04/23

Diosa


6 komentarzy:

  1. Piękne! Dech mi zaparło.
    Radosnych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja.Wesołych Swiąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Długo się przyglądałam z czego te owale są zrobione, a to splot makramowy! Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, kolejna motocyklistka-sutaszystka :D Widziałam na Trendymanii, że wybierasz się na trampku zwiedzać świat w maju (ja z kolei na vstromie ;)), jeździsz sama czy z chłopakiem? Maroko jest cudne, kiedyś też chciałabym tam pojechać. W tym roku jednak udam się nieco bliżej, w Alpy. Mam nadzieję, że przywieziesz dużo zdjęć z podróży i skrobniesz jakąś relację :) Powodzenia i niezapomnianych wrażeń! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe, myślałam że się ta informacja grzecznie uchowa na Trendy;) aż napisze o tym na blogu;) Jeżdżę z mężem- być w drodze to coś pięknego, a tęsknota do domu powoduje że potem człowiek docenia wszystko....aż przyjdzie czas kiedy zatęskni się do uczucia bycia w podróży...Zrobię jakąś relację;) Umieszczę też zdjęcie tutaj przed wyjazdem;) Dziękuję i życzę także udanej wyprawy w Alpy - coś pięknego...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i aktywność :)
Pozdrawiam serdecznie
Margita