2011/06/12

Konkurs zakończony, nagroda wykonana ;)

Wybrałam drogę dodawania owalnych płatków, zastanawiałam się jak uzyskać takie kanciaste i poddałam się, ponieważ nawet gdyby dodać kanciaste koraliki to każda kolejna warstwa sutaszu je zaokrągla. Z kolorów dodałam biel i szarość.
Efekt jest taki że pewnie można by dyskutować o projekcie i wykonaniu, wszelkie uwagi zawsze mile widziane. A najbardziej interesuje mnie zdanie autorki projektu ;)

Można zauważyć pewną trójwymiarowość , jednocześnie daje mi na myśl płatek śniegu - jest taki uporządkowany. Płatki mogłabym dodawać w nieskończoność, na każdym etapie broszka wyglądała ciekawie i zastanawiałam się czy jej tak nie pozostawić. Pamiętam słowa Jolanty Kotyś-Dworakowskiej, u boku której pierwszy raz poznałam smaku sztuki że trzeba wiedzieć kiedy skończyć swoje dzieło, wiele takich myśli zapadło mi w pamięć, czasem tylko sens słów. To niesamowite jak to co nam się przydarza kształtuje nasze myślenie, nas. A jeszcze bardziej niesamowite jest doświadczanie świadomej myśli o tym. Jeszcze raz dziękuję uczestnikom i obserwatorom konkursu i szczególnie Majce- autorce projektu, który dostarczył mi wiele zabawy.

15 komentarzy:

  1. Broszka w 3D ;). Jesteś mistrzynią. Efekt jest powalający. Naprawdę, nie spodziewałam się, że to będzie aż tak dobrze wyglądac ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. parecia imposible de conseguir... pero lo has superado con honores... felicidades...

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem jest idealna. I, mam nadzieję, że autorka projektu nie obrazi się za te słowa, ładniejsza niż projekt. Gratulacje dla Was obu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś prawdziwą artystką, nie wiem co jeszcze mogłabym dodać... WOOOOW!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ZATKAŁO MNIE!!!!!
    Cudo! Cudo! i jeszcze raz cudo!
    Niesamowicie wygląda sfotografowana z boku :)
    Na kolana powala perfekcja wykonania :)
    Zgadzam się, że jest ładniejsza niż projekt ;)
    DZIĘKUJĘ!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i oryginalna! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Impresionante, no sé ni qué comentarte

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło super, bo jak widziałam sam projekt, to nie podobał mi się, a rzeczywistość cudowna!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!
    Ja zagryzam się w głowę, jak wykonałaś górną warstwę, że zdaje się jakby sznurek nie miał początku i końca, pewnie sprytne maskowanie pod zielonym koralikiem, ale wygląda to perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i aktywność :)
Pozdrawiam serdecznie
Margita