2011/06/12

Konkurs zakończony, nagroda wykonana ;)

Wybrałam drogę dodawania owalnych płatków, zastanawiałam się jak uzyskać takie kanciaste i poddałam się, ponieważ nawet gdyby dodać kanciaste koraliki to każda kolejna warstwa sutaszu je zaokrągla. Z kolorów dodałam biel i szarość.
Efekt jest taki że pewnie można by dyskutować o projekcie i wykonaniu, wszelkie uwagi zawsze mile widziane. A najbardziej interesuje mnie zdanie autorki projektu ;)

Można zauważyć pewną trójwymiarowość , jednocześnie daje mi na myśl płatek śniegu - jest taki uporządkowany. Płatki mogłabym dodawać w nieskończoność, na każdym etapie broszka wyglądała ciekawie i zastanawiałam się czy jej tak nie pozostawić. Pamiętam słowa Jolanty Kotyś-Dworakowskiej, u boku której pierwszy raz poznałam smaku sztuki że trzeba wiedzieć kiedy skończyć swoje dzieło, wiele takich myśli zapadło mi w pamięć, czasem tylko sens słów. To niesamowite jak to co nam się przydarza kształtuje nasze myślenie, nas. A jeszcze bardziej niesamowite jest doświadczanie świadomej myśli o tym. Jeszcze raz dziękuję uczestnikom i obserwatorom konkursu i szczególnie Majce- autorce projektu, który dostarczył mi wiele zabawy.