2011/08/08

Inna osobowość Rica


12 komentarzy:

  1. Piękny komplet! jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria jest niesamowita!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i oryginalna kolekcja !!! nowatorskie wykorzystanie techniki - super !!! :)

    Zapraszam do mnie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! bardzo oryginalny naszyjnik! żałuję że nie mogę go zobaczyć na żywo, bo pewnie takie mini zdjęcie nie oddaje w pełni jego piękności :) słodzę, ale to fakt, uzdolniona z Ciebie bestia, Margito, jesteś moim sutaszowym guru, zaraz po dori:D. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. łał dzięki ;0 Wiolussiek- masz pięknego bloga- i widzę że szyjesz - winszuję !!!efekty wspaniałe ;) Serio!@

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem oczarowana wszystkimi pracami! Cieszę się, ze trafiłam na Twojego bloga i będę mogła teraz wszystko na bieżąco śledzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię,bo elementy przypominają mi trybiki w maszynie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. masz fantazję :) świetny komplet

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i aktywność :)
Pozdrawiam serdecznie
Margita