2011/09/06

Amuleto

13 komentarzy:

  1. I love this colourful and very elegant necklace!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny, moja kolorystyka. Tak czasami się zastanawiam czy Ty Małgosiu tak jak szewc "bez butów chodzisz" czy przyodziewasz się w te swoje pięknościna codzień? Co to za kamień w środku wisiora? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, hmmmm, mam kilka swoich prac i noszę je, zrobiłam sobie pierścień i mam kilka par kolczyków;))) Nie darowałabym sobie;)) W środku jest amazonit. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful!!!!!!! pretty colours!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. O_O cudowny. Nawet nie wiesz jak żałuję, że mnie nie stać na Twoją biżu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ....aaaahhhhh..... IMPRESIONANTEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle mnie urzekłaś :)
    jestem pod dużym wrażeniem Twoich prac i czekam na kolejne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki wszystkim razem;))) Pracuję pracuje, aby było doskonale;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i aktywność :)
Pozdrawiam serdecznie
Margita