2011/09/21

hermanas






8 komentarzy:

  1. Menuda preciosidad!!!yo tan contenta con mi primer trabajo con soutache y veo esto y ma doy cuenta de todo lo que me queda por aprender,....pero esto me inspira, muchísimas gracias.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powstał prawie że hurt, jak zwykle piękne, ale dla mnie i tak the best jest wisior Amuleto. Pozdrawiam. Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawna (w sensie wesoła) i oryginalna kolekcja;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra, muszę się w końcu odezwać. Od bardzo dawna tu zaglądam i szczerze podziwiam. Przede wszystkim odzywa się mój lokalny patriotyzm ;) również jestem z WhiteStoku. Poza tym Twoje prace dziewczyno zachwycają do bólu. Jest to absolutnie mój styl z tym, że nie mam odpowiedniego zapału do tej techniki rękodzielniczej gdyż moja mnie zdominowała absolutnie :P Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. ...un verdadera maravilla.... todos y cada uno de ellos !!!! PRECIOSOS !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra dobra!! Dobrze! Oglądałam Twego bloga i widzę piękne kosze;)) Nie dziwię się że Cię to pochłania, ja też tak mam że mam smaczki na różne techniki ale zawsze powracam do tego w czym najlepiej się czuję;)) Pozdrawiam lokalnych patriotów;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie sa piękne, ale chyba najbardziej podobają mi się piąte :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te muszelki są przeurocze! A reszta jak zwykle perfekcyjna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i aktywność :)
Pozdrawiam serdecznie
Margita