2012/09/10

Wprowadziłam nową zakładkę - ostatnią z prawej - tutorial. Tam dokładnie opisuję jak wykonać przykładowe kolczyki, wprowadzenie tych zdjęć i opisów w bloggera wymagało ode mnie mega cierpliwości! Ostatecznie poddaję się i brakuje kilku ostatnich opisów, ale wierzę że zdjęcia mówią same za siebie. Zapraszam do skorzystania i jeśli ktoś się podejmie - chętnie zobaczę co wyszło :)
Oprócz tego znowu rozdaję, tym razem kolczyki- zapraszam na Facebooka :) http://www.facebook.com/pages/Margita/249710025049231

7 komentarzy:

  1. Precioso!!!!y la foto una maravilla.

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne połaczenie z makramą

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na połączenie z makramą jest rewelacyjny! :)

    Bardzo dziękuję za tutorial, to chyba jeden z najlepszych, jakie widziałam. A właśnie próbuję się nauczyć...

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny tutorial, ale ile sutaszystek tyle metod:) nie wyobrażałam sobie nawet nigdy że można przyszywać po jednym sznurku:) jednak to chyba nie w każdym wzorze się tak da:)
    zawsze tak pięknie dobierasz kolory, zaskakująco:) podziwiam Twój blog od dawna - ostatnio mi smutniej bo za mało aktualizacji :) życzę dużo weny

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością skorzystam z tutorialu :)Wydaje mi się, że sutasz jest bardzo indywidualny i wszystko zależy od osoby szyjącej, więc nawet instruktaż nie gwarantuje identycznego efektu, ale właśnie świadczy o wyjątkowości tej metody haftu :)

    Co do rozdania, oczywiście spróbuje szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i aktywność :)
Pozdrawiam serdecznie
Margita