2013/04/03

Klipsy Oxidativo




16 komentarzy:

  1. Są absolutnie BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Najbardziej podoba mi się zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie powieliłaś wzór na kolczykach! Dzięki Tobie chce mi się dalej ćwiczyć i udoskonalać swoje prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoł! Ja przeczytałam początek Twojego komentarza to aż gorąco mi się zrobiło na myśl że kogoś powieliłam a tu proszę....chodzi o symetrię :D Dziękuję i życzę wielu godzin spędzonych w pasji :D

      Usuń
  4. niesamowite! jestem zauroczona Twoimi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mistrzostwo świata :) Kolory i wykonanie super

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są :) śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite! ;).

    www.swiatsutaszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i aktywność :)
Pozdrawiam serdecznie
Margita