2010/07/29

Ślubny

Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia Paulinie i Piotrowi ;-)

4 komentarze:

  1. przepiękny, zresztą podobnie jak reszta prac, wyjątkowe...
    pozdrawiam serdecznie, Poli

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto -jestem pod wielkim,ogromnym wrażeniem...!
    Odtąd staję sie stałym bywalcem
    u Ciebie.
    Pozdawiam-aga

    OdpowiedzUsuń
  3. na zdjęciach biżuteria jest piękna, a proszę sobie wyobrazić, że na żywo wygląda jeszcze lepiej (wydawać by się mogło jak to możliwe?:-) MOŻLIWE!!), przeżyłam w niej jedne z najpiękniejszych chwil mojego życia i czułam się jak księżniczka z bajki :-) wspaniałe uczucie

    polecam dzieła Margity

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace- wszystkie! jestem pełna podziwu dla Twojej twórczości, Twoich pomysłów i samego wykonania! moje próby z sutaszem zakończyły sie jednym breloczkiem do kluczy, w dodatku nie wykończonym bo zupełnie nie wiem jak go wyszyc z tyłu, by końcówek sznurka nie było widać- chylę czoła i będę odwiedzać, pozdrawiam
    PS: a Panna Młoda wyklądała w komplecie BAJECZNIE!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i aktywność :)
Pozdrawiam serdecznie
Margita