2010/08/11

Oko na Maroko

                Dziękuję za propozycję nazwy ;-) spodobała mi się bardzo, więc bez wahania pozwalam sobie ją wpisać. Ale przyznaję że moje myśli chodziły wokół czegoś związanego z marynarskim stylem ze względu na kolory użyte- biel, granat i czerwień. Właścicielka Oka na Maroko urodziła się tego samego dnia, miesiąca i roku co ja ;-) Pozdrawiam serdecznie
Wszystkich, kogo choć trochę intryguje moja artystyczna strona życia zapraszam do odwiedzania blogu i komentowania, serdecznie dziękuję za piękne pochwały - jestem rada ;-) 


8 komentarzy:

  1. Witam
    Komplecik jest rewelacyjny - bardzo orientalny ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się bardzo orientalnie kojarzy - widziałabym tu zatem jakąś orientalną nazwę, ale że w wymyślaniu nazw nie jestem zbyt dobra, powiem tylko, że komplecik jest mistrzowski! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Margito ależ to jest piękne!!!
    Uwielbiam patrzeć na Twoje prace, znikają wszystkie przykre chwile z całego dnia i pojawia się radość i czysta przyjemność z oglądania tych przepięknych przedmiotów :o)
    Kolorystyka wg. mnie marynistyczna, żeglarska -bardzo trendy ostatnio :)Nazwałabym go własnie nawiązując do tej tematyki :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam, podziwiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. oko na maroko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet, dopracowany jak zawsze. Mi też (tak jak napisała Aurus) od razu skojarzył się z trendem marynarskim.

    OdpowiedzUsuń
  7. oryginalność tej biżuterii "wymusza" zainteresowanie ,intryguje
    dużym atutem jest też perfekcyjne wykonanie mnie zaintrygowały B&W,kolczyki cuzco-kształt świetne zgranie barw,naszyjnik i kolczyki begena-zastanawiam się jakby wyglądały w wersji czekoladowo ,czarno ,kobaltowym -czy to by było to oraz ślubny komplet
    ALICJA

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przejrzałam całości-okazało się że więcej mnie intryguje:)
    Alicja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i aktywność :)
Pozdrawiam serdecznie
Margita