2010/11/07

Dziś głosowanie na Klejnot Polskiej Biżuterii 2011 zostało zakończone - DZIĘKUJĘ !

Dziękuję każdemu z osobna za głosy i komentarze i myśli ;) Nabrałam przez ten czas dużo energii, usłyszałam wiele pozytywów, nie raz bardzo zaskakujących dla mnie, wciąż nie wiem jak się zachować ;) Teraz następuje niejako przerwa w mojej biżuteryjnej twórczości, czas skupić się na studiach, dlatego czas realizacji ewentualnych zamówień - choć i tak nie był nigdy krótki - będzie wydłużony. 

Bez względu na wynik dziękuję za wzięcie udziału w głosowaniu.


3 komentarze:

  1. Mnóstwo osób trzyma kciuki!!!Pozdrówka-aga
    ps.Frida zachwycająca!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, zdjęcie niesamowite... I ja także bardzo trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i aktywność :)
Pozdrawiam serdecznie
Margita