2011/04/30

KONKURS - Zaprojektuj swoją broszkę - najlepszy projekt zostanie zrealizowany dla zwycięzcy.

Zapraszam wszystkich chętnych do zabawy jaką ma być konkurs na projekt sutaszowej broszki. Zapraszam absolutnie wszystkich do udziału. Prace proszę nadsyłać w formacie jpg na adres mailowy margita.konkurs@gmail.com , termin to cały następny miesiąc- cały maj. Konkurs ogłaszam przez różne kanały. Na początku czerwca - w zależności od ilości zgłoszeń napiszę ile zajmie mi zdecydowanie o najlepszym moim zdaniem projekcie , jeśli będzie ich kilka poproszę Was o pomoc. Jednak ostatecznie zdecyduję o tym....kto otrzyma wykonany przeze mnie-  swój pomysł;)  Nie ma znaczenia jaką techniką zostanie wykonany projekt- czy to szkic który zeskanujemy do formatu jpg, czy kolaż wykonany w programie graficznym, czy cokolwiek innego. Jedno jest ważne że musi to być format jpg, i jeśli będziecie fotografować swoje odręczne rysunki to proszę zróbcie to bez lampy i aparat niech będzie na statywie lub postawiony np na półce a na przeciwko ściana z przyklejonym rysunkiem, wszystko to przy oświetleniu dziennym- w ten sposób zobaczę kolory najbardziej rzeczywiste i zdjęcie powinno udać się z dobrą ostrością. Spróbujcie także wyobrazić sobie swój projekt w rzeczywistości, jednak nie bójcie się "szaleć"- to już moja głowa aby znaleźć sposób na realizację. Pokażę wam jeden z moich szybkich projektów - nic specjalnego- bo najważniejsze miałam w głowie- plan, natomiast często ten plan jest weryfikowany przez haft...w czasie rzeczywistym- dlatego efekty bywają różne. W wykonaniu będącym nagrodą- postaram się jak najbardziej wiernie oddać projekt, w miarę posiadanych czy dostępnych materiałów. Proszę nadajcie kolor, połysk i fakturę kamieniom ( mogą także to być kamienie, które posiadacie lub takie które widzieliście u mnie, lub wymyślone całkiem nowe- to będzie wyzwanie poszukać podobnych ) oraz kolory każdej nitce- ja na projekcie poniżej nie kolorowałam nitek, nadałam kolory tylko kamieniom, Was proszę o pokolorowanie całości. Chyba że nitki mają być białe a kartka jest biała.  Zabawa ta wymaga trochę wysiłku, ale jeśli ktoś to lubi to zrobi to z przyjemnością, a nagroda mam nadzieję jest warta zachodu.
Oto mój projekt bransoletki "Florista"  i jego wykonanie obok...trochę podobna prawda? ;))) ( tutaj zapięcie zrobiłam inne bo miało być tak że bransoletka nie będzie się zwężać )



A wszystko to dla takich chwil  ;)))) Najbardziej beztroskie dni w życiu.

Do zobaczenia na drodze;)))))

16 komentarzy:

  1. szerokiej drogi :)
    p.s. bransoletka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknych wakacji w pięknej pogodzie.Cudownych miejsc i ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł na konkurs. Znając Twoje prace można się spodziewać prawdziwych tłumów chętnych :)
    P.S.Mam małe pytanko - jesli to nie byłby kłopot czy mogłabyć mi powiedzieć jak umiescić na blogu ten licznik z mapą odwiedzin, który masz na dole. MAm go aktywowanego ale nie wiem jak wrzucić na bloga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wszystkie pytania odpowiem jak wrócę, teraz już ruszam w podróż;)) Mam nadzieję że w sprawie konkursu będzie wszystko jasne. Dzięki dziewczyny- zapraszam Was do konkursu;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Andape -spróbuj wpisać w google i jest tego mnóstwo, to chyba wkleja się kod a na blogu wybiera się dodatek inny czy coś takiego- ;))) TO tak na szybkiego, jak wrócę to powiem dokładniej.

    OdpowiedzUsuń
  6. No, to ja już zaczynam kombinować! A czy można wysłać więcej niż jedną pracę konkursową? :>

    Udanej podróży! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki - pokombinuję! Udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Podbiłaś moje serce fotkami z motorem! Wyglądasz świetnie w stroju motocyklisty! Szerokiej drogi!
    Ale konkurs jest trudny! Zrobić taki rysunek, to nie lada wyzwanie! Rzadko kiedy robię sobie szkice, bo gdy zaczynam pracę nad czymkolwiek, to praca żyje własnym życiem

    OdpowiedzUsuń
  9. moja Droga Margaritko!!! miłej zabawy!!!
    konkurs fajn!!!pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak najbardziej można przesłać więcej niż jedną pracę konkursową:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cris Rugar : No entiendo ?
    jm- dzięki;) Są momenty w życiu kiedy nie myśli się o wyglądzie...tylko np o łyku wody i chwili odpoczynku ;)
    Maggie piu: pozdrawiam także i zapraszam do udziału
    Andape: poradziłaś sobie?
    Kochani wróciłam;)))) Wcześniej niż myślałam, było wspaniale, za niedługo zdjęcia pokażę, a teraz zabieram się do pracy i Was zachęcam- mam już zgłoszenia do konkursu- bardzo dziękuję, decyzja będzie trudna, ale jest jeszcze czas- także czekam do końca maja- acha i nie przejmujcie się domniemanym brakiem uzdolnień plastycznych;) Nie o to chodzi- nagrodzę pomysł nie plastykę wykonania;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej! piękne są te rzeczy, jestem całkowicie zauroczona tym naszyjnikiem z piórami <3 matko... totalnie w moim stylu <3 Jesteś cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie rozumiem, czemu napisałaś "nie wierzę że pokazuję Wam to zdjęcie", bo wyszłaś bardzo dobrze :) Jak udała się wyprawa do Maroko? Pochwal się kiedyś zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj ;)
    O kochana jak nie widziało się prysznica kilka dni w upale i ubraniu motocyklowym, tysiące kilometrów od domu to wygląda się ...troszkę inaczej niż na co dzień, gdzie nie ma kolejki do łazienki i szafa pełna ubrań i człowiek jakiś makijaż sobie zrobi ....
    Zdjęcia właśnie czekają i czekają. Kupiłam w Maroko sporo materiałów tekstylnych i za każdym razem kiedy robię zdjęcie nowemu projektowi zapominam je sfotografować żeby pokazać co przywiozłam ....teraz to mam przed nosem kartkę z napisem "zdjęcia materiałów" i szyję teraz kolczyki, także już nie zapomnę. Bo te zdjęcia są brakującym elementem do całej opowieści...już za niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i aktywność :)
Pozdrawiam serdecznie
Margita