2011/06/01

Przyznaję że mam problem;/

Wybrałam trzy najlepsze moim zdaniem projekty i tu mam poważny problem żeby wybrać.
Projekt nr 1 przypomina mi gardenię w mocnych kolorach, ciekawe byłoby wykonanie czegoś tak symetrycznego - bardzo lubię takie formy, trudnością będzie uzyskanie "kanciastych" płatków, w zasadzie jak czegoś nie wymyślę wyjdą bardziej okrągłe, lub z "dzióbkami". Dodatkowym atutem togo projektu jest fakt że dostałam dokładne instrukcje co do materiałów i kolorów.
 Projekt nr 2 jest fajnie wykonany, fajne kolory kamieni, kusi mnie bardzo.
Projekt nr 3 przysłany w ostatniej chwili ;) jest możliwe zastosowanie tu dużego kamienia w kolorze pomarańczowym lub żółtym jaki już posiadam i wciąż nie miałam okazji go wykorzystać a jest tak soczysty jak te kolorki.
Dziś postaram się podjąć decyzję, bardzo proszę o Wasze opinie, który projekt podoba Wam się najbardziej?

16 komentarzy:

  1. Jeśli uszycie broszy ma być wyzwaniem, to zdecydowanie 1.

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
    Nie wierzę!!!!!!
    Bardzo, bardzo, bardzo się cieszę, że mój projekt Ci się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyzwanie - wyzwaniem, pozostaje dalej kwestia wyglądu, a w pierwszej opcji jest - moim zdaniem - za ciężko, jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić w sutaszu. Pod względem estetycznym najbardziej do gustu przypadł mi numer trzy ;)

    SJ

    OdpowiedzUsuń
  4. i mój projekt tutaj:D:D:D
    bardzo mi miło:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 i ostatnia jego wersja.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też jestem za 3:)

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 swietna kolorystycznie ale ja mysle,ze jak dla Ciebie zadne "wyzwanie" a;e mi sie podoba wzor
    1 wyzwanie ale ja osobiscie nie lubie takich ksztaltow wiec trudniej cos doradzic
    3 to zdecydowanie moj faworyt bo uwielbiam takie zakretaski w sutaszu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie 3 są super! Ja obstawiam 1, ze względu na stopień trudności:)
    Ciekawa jestem jak coś takiego będzie wyglądać jako sutasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. podglądam od jakiegoś czasu :) i teraz skomentuję
    jestem za 3ką.
    1dynka zdecydowanie za ciężka i mało estetyczna jak dla mnie choć kąty prawieproste moglybybyć wyzwaniem :D
    2ka "klasyczna" trochę
    ta trójka możebyć ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trójka podoba mi się najbardziej. Jedynka, moim zdaniem, nie wyglądałaby dobrze z sutaszu. Bardziej pasuje mi do filcu lub materiału.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, dzięki za komentarze- to strasznie miłe ;) mam 7 głosów za trzecim projektem i 2 głosy za pierwszym. Wydaje mi się że ten pierwszy zrobi się taki przestrzenny jeśli kolejne płatki będę dokładać od tyłu albo będę przyszywać sutasz do poprzednich to będzie bardziej płaski- jeśli wyrażam się zrozumiale:) Sama nie wiem...Kusi mnie wyzwanie, projekt nr 3 też jest fajny, taki pofalowany, jak jakaś roślinka morska...poczekam jeszcze na olśnienie. Sorki że tak zwlekam z decyzją, kurczę to nie takie łatwe;) a mam czas żeby tylko nagrodzić jedną z Pań;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o to, który projekt podoba mi się najbardziej, to stawiałabym na nr 3, ale jeśli to miałoby być wyzwanie - to nr 1. Chyba ci nie pomogłam, co?

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie nie pomaga mi to za wiele, dlatego zdecyduję przez losowanie spośród dwóch projektów nr 1 i nr 3, a zrobiłam je tak: "kochanie wybierz jedno albo drugie- wyzwanie czy podoba mi się?". A mój mąż nie wie o co chodzi także uznałam że to jak losowanie;) Od razu powiedział "wyzwanie"...

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja się tak zbierała przez cały miesiąc, że w końcu nie zdążyłam ;) Ale mnie się mimo wszystko podoba 2 - za 3 przemawia tylko to, że jest lepiej "obrobiona graficznie", takie mam wrażenie. A 1 też wydaje mi się za ciężka na sutasz - no chyba, żeby zrobić ją z akrylowych koralików :p

    OdpowiedzUsuń
  15. estoy deseando ver el resultado de este nuevo proyecto, de momento ya me gusta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i aktywność :)
Pozdrawiam serdecznie
Margita