2011/06/01

Przyznaję że mam problem;/

Wybrałam trzy najlepsze moim zdaniem projekty i tu mam poważny problem żeby wybrać.
Projekt nr 1 przypomina mi gardenię w mocnych kolorach, ciekawe byłoby wykonanie czegoś tak symetrycznego - bardzo lubię takie formy, trudnością będzie uzyskanie "kanciastych" płatków, w zasadzie jak czegoś nie wymyślę wyjdą bardziej okrągłe, lub z "dzióbkami". Dodatkowym atutem togo projektu jest fakt że dostałam dokładne instrukcje co do materiałów i kolorów.
 Projekt nr 2 jest fajnie wykonany, fajne kolory kamieni, kusi mnie bardzo.
Projekt nr 3 przysłany w ostatniej chwili ;) jest możliwe zastosowanie tu dużego kamienia w kolorze pomarańczowym lub żółtym jaki już posiadam i wciąż nie miałam okazji go wykorzystać a jest tak soczysty jak te kolorki.
Dziś postaram się podjąć decyzję, bardzo proszę o Wasze opinie, który projekt podoba Wam się najbardziej?