2011/06/01

Moim subiektywnym zdaniem... Majka dała mi wyzwanie a ja je podejmuję !

Tę decyzję dyktują mi moje uczucia, chęć podjęcia wyzwania i mój mąż-  nie świadomie;) Jest to całkowicie subiektywne zdanie, bo projekty były naprawdę różne i nawet te trzy najlepsze wyselekcjonowałam wg własnego gustu, także bardzo ale to bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom za zaangażowanie i miłe słowa, postaram się w najbliższych dniach odpisać na każde zgłoszenie.
Gratuluję serdecznie Majce- Karolci Majewskiej !!!! Za jakiś czas pojawi się zdjęcie jej projektu z wykonaniem obok, proszę o cierpliwość, muszę także zmówić odpowiednie materiały do wykonania . Maju jeszcze raz Ci gratuluję !!! Twój projekt jest dla mnie wyzwaniem, które z przyjemnością podejmę ;))
Dziękuję też wszystkim którzy zabrali głos i podzielili się ze mną swoim zdaniem- to wielkie wsparcie;)