2011/10/25

Kto nie ryzykuje ten przyjaciół nie zyskuje

7 komentarzy:

  1. Bonito diseño y el color uno de mis preferidos

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obraź się na to co powiem, ale chyba pierwszy raz w ciągu całej Twojej kariery widzę nieco krzywe kolczyki :P Chyba zdarza się nawet najlepszym :) A tak poza tym zawsze Twoje dzieła były dla mnie wzorem perfekcji :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. A no wiadomo że nie ma ludzi idealnych, szkoda że były ;) Ps. Daję jeszcze jedno zdjęcie, może coś rozjaśni, niestety nie mam studyjnych zdjęć, bo kolczyki się śpieszyły ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. A no spieszyły..Zachwycają teraz oczy moje i wszystkich w koło..
    Za realizację "na wczoraj" jeszcze raz dziękujemy..Ja,moje oczy i moja dusza..

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudne kamyczki sobie wybrałaś, takie "kopnięte" :P w zasadzie im dłużej się przyglądam, to stwierdzam, że wcale nie są krzywe, tylko kamyki są ułożone pod takim kątem. Czyli jednak robisz idealnie! :))) Czekam na następne cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Iza;) To była przyjemność;)
    Soll-uśmiech dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i aktywność :)
Pozdrawiam serdecznie
Margita