2011/10/14

wycinanka

28 komentarzy:

  1. Cudna ta wycinanka taka optymistyczna i z ferią kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Espectacular explosión de colores!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ....aaaaaahhhhhhhhhhhhhhh.... dios mío !!!!!!!!!!.... que belleza !!!!!!!!!!!!!!!!!! que cosa más hermosa !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! A kolory takie radosne, że od razu ma się lepszy nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo radosne kolorki misternie połączone w jedną całość:) Motyw o tyle ciekawy, że gdyby zawiesić wisior do góry nogami to otrzymamy kolejne NOWE cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie na przekór jesieni! A czasem mam dylemat jak obrócić daną kompozycję, bo z każdej strony wygląda ciekawie;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki i tęczowy. Lubię takie choć nie trzyma mi się intafilizm.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale tencza :D sliczniusia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Stunning works...so inspiring!
    Greetings,
    -Eva Maria

    OdpowiedzUsuń
  10. Tryskający kolorami tęczy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne :) podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łaaaał .... piękne! Niezwykle kolorowe i radosne ... aż weselej się człowiekowi robi :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo..., co za szaleństwo kolorów! Niesamowite;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem u Ciebie pierwszy raz i jestem zachwycona, robisz piękne rzeczy. Wisior idealny, uwielbiam takie soczyste kolory

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudowne rzeczy czarujesz! Trafiłam na tę pracę już gdzieś na facebooku i nadal nie mogę wyjść z podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory bardzo "niejesienne"...az sie cieplej robi od samego patrzenia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest przepiekne.Dzisiaj dopiero dowiedziałam się o sutasze(zacofana ze ,mnie baba)i bardzo chciałabym się tego nauczyć.A Pani prace są boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. O masz ci los! Ja pierdziu… ale to jest piękne i jak perfekcyjnie wykonane!
    A kolory są iście bajkowe:)
    Jak dla mnie marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Your work ist so fantastic!!! WOW!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wonderful shapes, colors, and designs :-)
    Greetings,
    -Eva Maria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i aktywność :)
Pozdrawiam serdecznie
Margita