2011/10/09

Marinero

14 komentarzy:

  1. Kolejna rewelacyjna praca!:) I bardzo podoba mi się jak jej ekspozycja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita praca!
    Podziwiam, podziwiam i jeszcze raz podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Staram się jak mogę ;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje prace są o sto, albo i tysiąc lat za Twoimi. Inspirujesz wzorami, dokładnością, doborem kolorów... aż nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tworzysz niewiarygodne rzeczy :) Podziwiam każdą pracę z zachwytem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje sutaszowe dzieła przybierają coraz bardziej nieoczekiwane formy... i to mi się bardzo podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja :) Podziwiam Twoje prace nie od dziś :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zestawienie kolorów i materiałów. Zapomniałam jak ładnie mogą prezentować się szklane korale ! Cudowna biżuteria !

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się od pierwszego zobaczenia! Niesamowity, po prostu piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i aktywność :)
Pozdrawiam serdecznie
Margita